Fiókom oldal

Problémája van fiókjával vagy rendelésével? Összegyűjtöttük a Gyakran Ismételt Kérdéseket, hogy segítsünk, és ha további segítségre van szüksége, használja az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot.

Gyakran ismételt kérdések

A szállítási idő általában 2-5 munkanap, de a pontos idő a választott szállítási módtól és a rendelés pillanatában rendelkezésre álló készlettől függ. Szállítási lehetőségek: futárszolgálat, csomagpont (pl. PostaPont, Pick Pack Pont), valamint személyes átvétel a kijelölt átvevőhelyeken. A rendelés során kiválaszthatod a számodra legmegfelelőbb szállítási módot.

Többféle fizetési módot biztosítunk, hogy kényelmesen ki tudd választani a számodra legmegfelelőbbet. Fizethetsz bankkártyával, PayPal-lal, átutalással, vagy utánvéttel is a futárnál, amikor átveszed a csomagodat. A rendelési folyamat során egyszerűen választhatod ki a kívánt fizetési módot.

A vásárlástól számított 14 napon belül élhetsz az elállási jogoddal. Ehhez csak annyit kell tenned, hogy kitöltöd az elállási nyilatkozatot, majd visszaküldöd a terméket az eredeti állapotában és csomagolásában. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli, kivéve, ha a termék hibás. Amint megérkezik hozzánk a termék, feldolgozzuk a visszatérítést.

Ha egy termék nincs raktáron, akkor az oldalunkon feltüntetjük a várható érkezési időt. Emellett lehetőség van értesítést kérni, amint a termék újra elérhetővé válik. Ehhez csak add meg az e-mail címedet a termékoldalon, és értesítést küldünk, amint a készlet frissül.

Igen, minden fontos lépésről értesítést küldünk e-mailben. Amint elküldtük a csomagod, kapni fogsz egy nyomkövetési számot is, amivel követheted a szállítmányt. A nyomkövetési linkre kattintva részletes információkat láthatsz arról, hogy éppen hol tart a rendelésed.

Ügyfélszolgálat Kapcsolati Űrlap

Fiókom kapcsolati űrlap
0
    0
    Kosár tartalma
    Üres a kosaradVissza az üzletbe